Výzva na predloženie ponuky na zákazku realizovanú v zmysle § 9 ods. 9 a prechodného ustanovenia § 155 m ods. 13 zákona 25/2006 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zákazka: “ Rekonštrukcia časti ZŠ na MŠ – úprava exteriéru, Nejedlého 8“
1. Obstarávateľ: mestská časť Bratislava-Dúbravka
Poštová adresa: Žatevná 2
Mesto/obec: Bratislava
PSČ: 844 02
Kontaktná osoba: Ing. Jana Chválová, vedúca odd. životného prostredia
Telefón: +421 2 60101152
E-mail: chvalova@dubravka.sk
2. Miesto poskytovania služby:
mestská časť Bratislava-Dúbravka, k.ú. Dúbravka
3. Termín realizácie:
Do 30.08.2013
4. Predmet obstarávania:
dodávka prác „Úprava exteriéru – Materská škola Nejedlého 8, 841 02 Bratislava“.
Uchádzači môžu ponuky predkladať do 1.8.2013 do 12 hod. na podateľňu Miestneho úradu Bratislava-Dúbravka, Žatevná 4, 844 02 Bratislava a to v zalepenej obálke označenej nápisom
„Úprava exteriéru – Materská škola Nejedlého 8“.
Kritériom hodnotenia jednotlivých ponúk bude najvýhodnejšia cena za dodanie prác a tovaru pri dodržaní požadovaných kvalitatívnych a technologických parametrov.
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa § 3 zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v EUR.
Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena za dielo bez DPH,
• celková cena za dielo s DPH,
• množstevné zľavy, pokiaľ ich uchádzač poskytne.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní v ponuke.
5. Obsah ponuky:
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
- cenová ponuka pre dodanie diela vypracovaná podľa zaslaných rozpočtových listov,
- fotokópia dokladu o oprávnení podnikať,
- identifikačné údaje uchádzača (obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ pre daň, telefón, fax, e-mail, webová stránka, bankové spojenie, č. účtu a pod.),
- popis (prípadne prospekty) a technologické parametre k ponúkanému zariadeniu detského ihriska,
- hracie prvky v rozpočte môžu byť nahradené alternatívnymi hracími prvkami,
- priložiť foto dokumentáciu alternatívnych prvkov z certifikáciou,
- návrh zmluvy o dielo – elektronická forma – CD priložené k ponuke.
6. Doplňujúce informácie:
O poskytnutie Projektovej dokumentácie a výkazu výmer požiada záujemca elektronicky na nižšie uvedenej adrese do 26.7.2013.V žiadosti uvedie svoju mailovú adresu a kontaktná osoba verejného obstarávateľa mu zašle podklady elektronicky a následne poštou alebo prevezme osobne. Pri zistení rozdielov medzi obsahom súťažných podkladov zaslaných elektronicky a doručených alebo odovzdaných súťažných podkladov v písomnej - listinnej forme, rozhodujúca je písomná - listinná forma.
Uchádzač si dohodne obhliadku a náhľad do projektu na čísle 02/601 01 152 – Ing.Chválová, prípadne e-mailom: chvalova@dubravka.sk.
Vyhotovenie ponuky
Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme a to písacím strojom alebo tlačiarňou počítača, perom s nezmazateľným atramentom a pod.
Označenie obalov ponúk
Uchádzač vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený. Obal ponuky musí obsahovať nasledovné údaje:
- adresu uvedenú vo výzve,
- adresu uchádzača (uvedie sa názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania uchádzača),
- označenie „Neotvárať - PONUKA „Úprava exteriéru – Materská škola Nejedlého 8“.
Úspešný uchádzač bude vyzvaný na predloženie návrhu zmluvy o dielo. V návrhu zmluvy musí uchádzač akceptovať povinnosť dodania diela do 30.8.2013.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo určiť prioritné práce podľa rozsahu vyčlenených a schválených finančných zdrojov v rozpočte mestskej časti Bratislava-Dúbravka.
Ing. Ján Sandtner, starosta